Om meer klanten te bereiken, moeten we natuurlijk weten hoe de communicatie van uw bedrijf er momenteel voor staat. Daarom beginnen we met een analyse van de huidige communicatie en marketing, om vervolgens een communicatiestrategie voor de toekomst te bepalen. Dit alles gebeurt altijd in goed overleg met de opdrachtgever. Ook kijken we naar wat uw concurrenten doen op het gebied van nieuwe media en welke lessen daar uit te trekken zijn. Dit alles wordt aan de opdrachtgever gepresenteerd, waarna de volgende stap wordt bepaald. Met behulp van social media en uw website proberen we vervolgens meer aandacht te krijgen voor uw bedrijf en uw werkzaamheden.

Breakfast Media kan uw online marketing en communicatie volledig in handen nemen, maar ik geef ook cursussen over de inzet van nieuwe media voor uw bedrijf.

Breakfast Media biedt onder andere de volgende diensten aan:

  • Social media beheer – het opzetten, bijhouden en optimaliseren van uw social media kanalen zoals Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn.
  • Communicatiestrategie – samen met (medewerkers van) een bedrijf ga ik om de tafel zitten om te bepalen wat de kern en het karakter van het bedrijf is en hoe dat beter naar (potentiële) klanten kan worden gecommuniceerd. Het bewaken van de online identiteit, goed doorhebben wat er online speelt rondom uw bedrijf, transparantie in de communicatie en vindbaarheid zijn de belangrijkste pijlers voor de communicatie van een modern bedrijf.
  • Protocollen en handleidingen – wilt u zelf aan de slag met social media maar weet u niet goed waar te beginnen of hoe te werk te gaan? Met behulp van protocollen en handleidingen van Breakfast Media kan iedereen zijn online communicatie in handen nemen!
  • Online advertisement – door middel van advertenties op Facebook en Google kan de bekendheid en vindbaarheid van uw bedrijf of project een vlucht nemen.
  • Websitebeheer – het schrijven en plaatsen van websiteteksten, optimaliseren van de content en analyseren en rapporteren over de bezoekers en hun gedrag.
  • Persbericht – het versturen van een persbericht aan relevante media en journalisten en alles wat daarbij komt kijken, zoals (voor)onderzoek, het schrijven van het persbericht, eindredactie in overleg met de opdrachtgever en distributie via een actuele medialijst.